måndag 14 december 2009

Det gick bättre än väntat!!!

Idag höll jag mitt föredrag för psykologerna på min praktikplats. Och det gick faktiskt bättre än jag hade väntat mig. Jag vet att jag brukar vara duktig på att snärja in mig i saker när jag pratar men den här gången gick det faktiskt över förväntan bra. Hade inte heller gjort några knepigheter i min powerpoint-presentation som jag behövde skämmas för mitt upp i alltihop. haha.... och det var ju omåttligt skönt. Jag märkte att ämnet intresserade och väckte frågor, vilket var mitt mål också. Så hur kan jag vara annat än nöjd!!!!

På tal om nöjd; nu är det bara fyra nätter kvar tills jag åker hem till Umeå! Och därmed till min älskade man och den nya lägenheten!!! Ska bli så roligt att se den, jag har ju inte gjort det än. Så då får man sova sina första nätter där! Sen på lördag ska vi på dop, som jag kanske har skrivit tidigare. Blir roligt det också!
Mindre roligt är det dock att jag håller på bli förkyld IGEN! Och håller på få ett munsår IGEN! Har jag knappt hunnit bli av med det förra innan nästa dyker upp, måste va nåt ilsket virus som vill att jag ska se förjävligare ut än vanligt. Men skam den som ger sig - jag ska nämligen spotta det viruset mitt i ansiktet och bekämpa det med näbbar och klor (fast mest blir det väl med anti och munsårsplåster).
Imorgon har jag handledning och arbete med att börja avsluta de ärenden jag håller på med inför praktikens avslutande. Känns fantastiskt skönt att man snart är tillbaka på hemmaplan!!!

Inga kommentarer: