måndag 14 december 2009

Om ni bara visste

Alldeles nyss såg jag att jag hade fått ett mejl från läraren på den kurs som börjar efter praktiken. Om ni bara anade den lättnad jag kände över att det inte berörde mig det minsta. En annan ska ju inte plugga nästa termin!!! Är ju så ofattbart skönt att det inte finns. Jag känner så starkt att det beslutet var helt och hållet rätt, för just nu är jag inte motiverad. Och är jag inte det så blir det bara blaha av alltihop, något man inte har varken tid eller ork med särskilt inte när man ska jobba med klienter. Onekligen. Men till hösten 2010 så kommer jag tillbaka till skolan med förnyad kraft.

Alldeles nyss drack jag presskaffe. Har bara hänt ett par gånger under tiden jag varit här i Sundsvall och jag hade nästan glömt hur gott det är! Men nu minns jag.

Inga kommentarer: