måndag 7 december 2009

Nu är jag här igen

Sitter återigen på "jobbet" och har börjat med mina vanliga morgon-sysslor (dvs kolla mejl, diverse tidningar och bloggar mm) och inser att detta är min tionde praktikvecka! Fantastiskt att tiden kan gå så fort.
Fantastiskt är det också att det redan är den 7e december och att min underbara kille och jag firar fyra-månadersdag! Redan! Jag fattar ingenting jag....tiden har bara rusat iväg, men det tyder väl på att man trivs och har det bra. Skulle man tycka attt tiden gick långsamt vore det nog för att man har tråkigt....något som då inte jag har i alla fall!
Hursomhelst.
Vad ska denna dag bjuda på då kan man undra..... Har ju lite jobb att fortsätta med som jag inte hann förra veckan men det är nog fort gjort! Inga större mängder arbete kvar sen dess. Har dock ettt föredrag att öva på som jaag ska hålla om exakt en vecka! Har bara övat en enda gång än, har av nån anledning skjutit upp inövningen hela tiden. Och det är inte lika mig att skjuta upp saker! Men nån gång är väl den första, som med allt annat.
Nu måste jag sluta och göra det jag ska. Hade bra så länge.

Inga kommentarer: