onsdag 2 december 2009

Julmusik och nyårsplaner

Idag fick jag veta av älsklingen att vi är bjudna på nyårskalas! Jahapp, so what kanske du tänker. Men för mig är det dock väldigt stort eftersom jag aldrig nånsin varit på nyårsfest i hela mitt liv. Så det ska bli riktigt kul. Ett tillfälle att få göra sig lite extra fin, vilket i mitt fall inte har hänt sedan studentbalen. Och då var jag inte ens nöjd heller. Ser se väldigt mycket fram emot det att det finns inte..... Liksom jag längtar tills min gobbe kommer hem till Berghamn till mig på juldagen!!! Det ser jag så oerhört mycket framemot att jag knappt kan vänta. Äntligen blir det lite liv i luckan hemma, haha :D

Längtar verkligen efter lite ledighet nu, har ju varit en intensiv termin.
Så för att tagga ner lite innan det är dags att sova så lyssnar jag på julmusik för fulla muggar.
Hoppas ni har det bra ni med, ni som eventuellt läser detta.

Inga kommentarer: