tisdag 12 juni 2007

eftermiddag

Jag är så förlamande trött. Jag fattar inte varför. Igår var det likadant, jag var ute och gick och blundade ett kort tag medan jag gick. Jag hade kunnat somna där jag gick. Det kan ju inte vara normalt. Jag är nog inte riktigt bra sen jag va sjuk för ett par veckor sen. Det sitter i än på nåt vis.

Jag saknar att inte få bo ensam på flera månader till. Nästa år måste jag söka ett annat sommarjobb, i Umeå. Det räcker om man kommer hit ett par veckor även fast det är ett riktigt sommarparadis. Det finns så många stållen man vill gå till men det slutar alltid med att man inte gör nånting alls. Det är som om alla möjligheter bara har motsatt effekt. Man vill göra allt men orkar eller vill inget.

Nu: för trött för att orka skriva mer (det om något borde väl bevisa att det är en grym trötthet jag känner)

Inga kommentarer: