onsdag 27 juni 2007

Nya bågar! och ny bok!

Jag hoppas att det inte blev alltför galet med mina nya glasögon. I alla fall så blev det ett par Dolce & Gabbana. Jag som aldrig har ägt något med designermärke i hela mitt liv! Knappt ett par adidas-skor. Ha! Som jag trodde hade min syn försämrats ganska mycket, så det va ju på tiden att man skaffade nya. Det får bli som det blir. Dyrt alltså! Jag tycker åtminstone att jag såg ganska psykolog-aktig ut i dom, så det är ju ett stort plus.

Imorgon: jobb igen. Heldag den här gången. Behöver kronorna så det är ju bra. Blev glad när jag såg att man kunde köpa Mari Jungstedts "Den du inte ser" med Expressen. Således är det den boken jag läser nu. Nästa vecka är det också en av hennes böcker, så jag längtar redan till dess. Blir nog lite läsa av den här sommaren ändå. Tack och lov för kriminalromaner! Vad skulle man läsa om inte dom? (förutom chick-litt då, men det blir inte så mycket av den varan för tillfället dessvärre).
Är nog ledig i hela fyra dagar efter imorgon. Tills på tisdag eftermiddag.

Inga kommentarer: