onsdag 27 juni 2007

En doft av hösten

På dagens morgonpromenad så fick man en föraning om hösten. Kanske var det för att det hade regnat, för det luktade faktiskt lite höstaktigt. Inte för att jag har nåt emot det, jag tycker ju om hösten. Men kanske inte i juni. Och snart är det juli. Det går alldeles för fort. Fattar inte vart tiden tar vägen.
Ska iväg om några timmar. Skjutsa mamma till doktorn plus att jag ska till optikern och kolla synen och prova ut nya glasögon själv. Ska bli intressant för jag vet inte alls vilken typ av nya bågar jag ska välja. Jag väntar mig att dom rätta bågarna ska tala till mig så jag vet att det är just dom jag ska ta! Hoppas det blir så. Men det viktigaste är att jag kommer se perfekt. Förhoppningsvis. Nu: fixa nåt att äta. Man kan ju inte leva på kaffe och te tyvärr (som dessvärre utgör en betydande del av min kost!).

Inga kommentarer: