torsdag 21 juni 2007

Saker man vill ha

Det finns många saker som jag skulle vilja ha. Då menar jag främst saker till min lilla lägenhet (föredrar att kalla den så, studentrum har inte samma klang!). Jag skulle vilja ha tjocka härliga handdukar till badrummet, fina nya lakan med roliga mönster (hemtex har fina men alldeles för dyra). Måste dessutom ha lite "konst" till mina vita nymålade väggar. En osthyvel måste jag ha, och en tekula. Tror att det mesta kan införskaffas på Ikea om man tar sig dit nån gång under sommaren.
Jag måste jobba mer! Jag tycker att jag har fått alldeles för lite jobb i år. Jag behöver tjäna mer pengar om jag ska klara mig fram till nästa sommar. Men jag ska ju troligtvis jobba jul och nyår också så det ordnar sig säkert. Jag är ju så sparsam av mig så...!

Ska försöka vänta tills ikväll med min dagliga tur, när det är lite svalare och inte lika stor risk för ormar. Igår var det bara några cenitmeter ifrån att jag klev på en! Den var brun och såg nästan ut som en kvist!
Nä nu ska jag gå och kolla om jag fått nån post!

Inga kommentarer: