lördag 18 oktober 2008

En shoppingdag på stan i Umeå

Har varit några timmar på stan idag där jag handlade och hade ganska kul. Nu har jag suttit och pluggat ett tag efter lunch och kaffe. Men har tagit mig en liten paus nu. Det behövs kan jag lova.
Affärerna har börjat ta fram julsakerna redan såg jag får några dagar sen. KÄnns sjukt tidigt, men det är kanske inte det ändå. Det är ju bara en dryg månad kvar innan man ska börja julpynta. Fy sjutton va mysigt det kommer bli. Jag ska ha glögg och pepparkakor och lussebullar på lager tidigt. Absolut.
jaja, nog pratat om jul, det kommer mer tids nog.
Detta är iaf en vacker höst dag, och det kommer bli en härlig kväll, som jag ska spendera framför teven och datorn med ljus tända i mina nya ljusstakar! Dom e så fina! Riktigt längtar tills det blir mörkt.
Nu: återgår jag till böckerna.

Inga kommentarer: