söndag 19 oktober 2008

Idag blir en bra dag

Det regnar idag men jag tänker inte låta det påverka mig. Jag ska tillbringa denna dag med pluggande, på iksu, se på tv och laga mat. Jag tror att det första jag ska göra ganska snart är iksu. Känns skönt att få träningen bortgjord tidigt på dagen så man kan plugga i lugn och ro sen utan att behöva känna att man måste iväg. Då kan man inte koncentrera sig lika bra på plugget. Jag pluggade ganska bra igår, inte mycket men hellre kvalitet än kvantitet tycker jag. Och igår var det kvalitet.
Hann inte lyssna klart på skivan jag började på igår, så jag sitter och lyssnar nu istället. Har just fått i mig en livgivande kopp kaffe! Det var underbart gott och uppiggande. Ibland så undrar jag om det verkligen är uppiggande som det borde vara för jag tycker jag är lika trött ändå. Men nu fick jag helt plötsligt en massa energi! Känns bra.
Japp, nu ska jag gå iaf. Tror jag ska ta lite mer kaffe och sen kanske städa lite innan det blir gröt och iksu.

Inga kommentarer: