lördag 18 oktober 2008

Music

Sitter här och lyssnar på absolute 80s! Riktigt bra, ska försöka lyssna på hela ikväll. Får göra det pauserna i stjärnor på is.
Har inte tränat nåt idag för jag har varit ganska seg i bena efter gårdagens urladdning. Men imorgon blir det springa och gymma igen. På förmiddagen så att jag kan plugga och se på brothers & sisters på eftermiddagen.
Vad har ni haft för er idag? Ni vet ju redan vad jag ägnat mig åt så det är det väl inte mer än rätt att jag kan få veta lite om er? Eller?
Hursomhelst.
Nu ska jag fortsätta lyssna och gå och göra mig en god kopp välling så här på kvällskvisten. Det har jag sett framemot för det är det godaste som finns! Fanns det bara en sak som jag skulle få äte resten av livet ligger vällingen bra till på förstaplatsen!
VI hörs imorgon, godnatt och sov så gott!

Inga kommentarer: