tisdag 14 oktober 2008

Lång dag idag

Idag börjar jag kvart över 9 och slutar 5. Med andra ord blir det en hård dag. Har seminarium från ett till fem och det känns inte bra. Jag känner mig inte alls förberedd-är rädd för att det kommer gå jättedåligt. Men jag försöker tänka positivt ändå, det här är ju ändå det sista seminariet på den här uppgiften tack och lov. Jag börjar känna mig ganska less på den dokusåpa grupp som vi tillbringar en och en halv månad med att skapa och analysera.
Hursomhelst så ska jag snart gå. som den tidspessimist jag är måste jag alltid vara ute i god tid även fast jag inte behöver. Idag blir det nog ingen träning tror jag för jag kommer hem för sent och då vill jag nog bara vila. Får se om jag går på step imorgon. Var på stepmuskel igår och det var jobbigt och roligt. Roligare än bas som jag brukar gå på.
Ni får ha det så bra idag. Jag får se om jag orkar blogga nått när jag kommer hem.

Inga kommentarer: