tisdag 28 oktober 2008

Äh allt ordnar sig

Just den meningen hörde jag nu på reklamen på tv och det fick mig att tänka att det faktiskt gör det. Kanske det tar långt tid och kanske det inte gäller precis allt man mycket ordnar sig faktiskt. Varför ska man då hålla på och oroa sig så mycket i förväg? Det gör jag jämt men jag har med tiden upptäckt att det inte är bra för mig. Jaja.
vad jag har gjort idag? Pluggat ytterst lite, men det känns lugnt ändå. Gruvar mig lite för grupphandledningen som vi har kl 3 idag. Inte roligt. Fast visst, det är oftast givande, men det finns vissa anledningar till varför det inte alltid känts så roligt.
Efteråt brukar man iaf känna att det har gett något så jag får tänka så när det inte känns kul.

Just nu kokar jag pasta och ser på rachael ray på tv. Hon håller på laga nån kyckli´ngrätt som vanligt. HUr kan folk äta det? Jag fattar det bara inte. Kött är mord och det finns ingen som kan övertyga mig om nåt annat. Så försök inte ens.

Inga kommentarer: