onsdag 29 oktober 2008

Tentaångest? Inte jag inte!

Jag har aldrig tentaångest. Det enda som händer är att jag kan bli lite nervös. Men jag har aldrig känt att jag satt mig på en tenta och känt att jag inte kunnat det jag borde. Och i vanligt ordning så pluggar jag nästan ingenting dagens innan tentan. När alla andra sitter med näsan i böckerna slaappar jag och låter informationen sjunka in istället. Bra eller dåligt? Ja det är nog olika för alla. Men för mig funkar det. Iaf hittills.
Vad händer annars då? Tjaa, inte mycket förutom att dom börjar sälja lussebullar på ica redan och jättegoda pepparkakor! Stora nyåkershjärtan som en min favoriter. När det börjar närma sig ska jag äta sådana med ädelost på, något som tydligen ska vara gott. Jag har dock aldrig provat.
Men att köpa lussebullar nu det skulle jag aldrig göra. Kika lite sneglande på dom var det enda jag kunde kosta på mig. Jag undrar om det verkligen finns någon som köper sånna redan nu. Det låter smått otroligt.
Nä nu ska jag ta och brygga kaffe och inte plugga!

Inga kommentarer: