torsdag 9 oktober 2008

Funderar

Det regnar som attans ute, så man vill inte gå hemifrån. Men jag måste handla. Dessutom så borde jag gå och träna. Kanske blir det gympa kl 4. Men innan dess måste jag iaf ut i regnet och gå på ica och apoteket.
Har varit en produktiv trots att jag bara varit hemma. Har tillsammans med en från min grupp skrivit på skolarbetet, och dessutom har jag hunnit laga mat och dammsugit och skurat toan. Och diskat. Och bäddat sängen fint. Så det har blivit en del ändå.
Nu sitter jag och känner mig alldeles het om kinderna, jag tror det beror på den stora kopp kaffe jag nyss hinkade i mig. Jag hade verkligen lyckats med kaffet den här gången för det blev verkligen jättegott. Så nu har jag ett koffeinrus av stora mått.
Nu ska vi se om detta inlägg sparas för det jag skrev imorse försvann...

Inga kommentarer: