torsdag 9 oktober 2008

Heroes

Sitter och väntar på att Heroes ska börjar samtidigt som jag lyssnar på nickelback. Rätt bra.
Imorgon åker jag hem över helgen, kommer tillbaka på söndag kväll och på måndag är allt som vanligt igen. Skola, skola och lite träning. Och pluggande hemma. Idag har jag inte öppnat böckerna alls och det känns faktiskt bra. Man behöver en paus ibland. I alla fall så är jag ganska nöjd med dagen trots att det har regnat hela tiden. Jag har fått gjort det jag hade planerat, och jag känner ingen tidspanik vad gäller vårt grupparbete. Och det är ovanligt för jag brukar alltid vara stressad för att man inte ska hinna få klart allt i tid men den här gången då vi hade minst tid har jag känt mig minst stressad. Skitskumt.
Det ska bli skönt att komma hem till pojkarna som man aldrig får träffa nuförtiden. Det är bara två dagar men dom dagarna lever jag på i flera veckor sen. Det är kort men intensivt.
Nu ska jag surfa runt lite. Kan tipsa om en sida som jag tycker är bra med serier med bra poänger. www.fulheten.com. Annars önskar jag godnatt och sov så gott.

Inga kommentarer: