måndag 27 oktober 2008

Lite pluggande

Inte lika mycket som jag känner att jag borde dessvärre. Men det är ju bara morgon än. Jag börjar bli uppriktigt nervös inför nästa tisdag då vi ska börja med handledningsgrupperna, redan nu alltså. Men jag får tänka att det är ett tag kvar till dess och att jag ska hem och hämta ny kraft först. Ska ju hem i helgen är det tänkt. Efter tenta och allt kan man vila några dagar och det känns välbehövligt. Jag är irriterad över mitt tangentbord för ibland blir det dubbla bokstäver när det inte ska vara det. Och ändå har jag ställt om tangentkänsligheten till det långsammaste nästan. Jag fattar ingenting. Hoppas det inte är nåt som kvarstår för jag har varit så nöjd med datorn hittills så jag vill inte få problem med den redan.

I alla fall väntar grupparbete idag igen, precis som de två senaste månaderna. Snacka om att man blivit van vid att jobba i grupp nu, trodde aldrig att jag skulle det. Men på den här kursen är det ju grupparbete som gäller vare sig man vill eller inte så det är ju bara att gilla läget. Kanske blir det lite rollspel idag, men jag skulle hellre gissa på att folk vill plugga till tentan. det vill jag iaf.
Blir ganska lånbgt inlägg detta. Kanske är det för att jag känner att jag måste ta i gen lite eftersom jag inte uppdaterat sen i fredags.
Jaja. Ikväll blir det nog träning sen lite lätt pluggande.
Ska nu gå och borsta tänderna och höra på rix morronzoo!

Inga kommentarer: