onsdag 8 oktober 2008

Min nya dator!

Nu kan jag blogga hur mycket som helst för jag har äntligen lyckats skaffa mig en egen dator! Det var verkligen på tiden. Jag har funderat i flera år och trodde att jag aldrig skulle lyckas bestämma mig. Men igår. Igår lyckades jag äntligen. Och det var inte särskilt svårt heller att bestämma sig. Så nu har jag en egen dator och eget internet. Jag har inte fattat förrän nu vilken otrolig frihet det är att ha eget. Det enda negativa tror jag är att det kommer vara svårt att motivera sig att plugga när datorn står alldeles bredvid. men jag antar att jag fåå använda min stenhårda självdisciplin.
NU puttrar kaffebryggaren för fullt så jag hade tänkt ta mig en kopp och surfa lite innan jag sätter mig med näsan i böcker och anteckningar. Ikväll blir det träning också, step bas skl 19.30. Ska bli kul.
Och du som är anonym; är du någon jag känner? Eftersom du verkar vara den enda som läser min blogg så undrar jag....

Inga kommentarer: