onsdag 8 oktober 2008

Pluggpaus

Har tagit en kortare rast i pluggandet, det har faktiskt gått riktigt bra att läsa nu och jag inser att jag nog kan mer än jag tror. Så brukar det alltid vara för mig, Jag tror att jag inte kan nånting men när jag försöker gå igenom vad jag kan så är det mer än jag väntat mig. Varför blir jag då alltid så stressad undrar jag. Jag stressar alltid över att jag tycker att jag inte hinner med mig eller att det är för mycket att läsa. Dock så är det inte för mycket att läsa under den här kursen. Jag tycker att det är lagom.

I alla fall så är det en strålande vacker och kylig höstdag här i Umeå. Träden är så otroligt vackra. Jag älskar verkligen hösten. Sommaren är den årstid som jag faktiskt tycker sämst om så jag är glad att den är slut.
Jaja. Back to business.

Inga kommentarer: