tisdag 26 augusti 2008

En dag mindre kvar

Fasiken va jag längtar tills jag får åka till mig. Jag har varit hemma i tre månader och det börjar gå mig på nerverna. Jag vill verkligen aldrig bo hemma igen.
Och just det ja. Idag fyller jag år. Imorse när jag klev upp hade jag glömt det. Och jag hade glömt det hela dan igår också. Det bevisar hur mycket jag bryr mig, det vill säga inte alls.
I alla fall så har jag klätt mig riktigt idag, inte bara mysbyxor och ful tröja som jag brukar ha när jag är hemma, utan jeans och blommig blus och kofta. Jag känner mig nästan skolklädd!
Hur som helst så har jag druckit två koppar kaffe nu så jag är lite speedad. Det är verkligen sting i detta kaffe. Dom delade ut det gratis på ica så jag har en massa gött kaffe hemma. Det kommer räcka väldigt länge!
Jag kör en Dagens idag med.

Dagens ålder: 24
Dagens kaffe: Zoegas Forza (det är verkligen forza i detta kaffe kan jag lova!)
Dagens ångest: Nästa år fyller jag 25!
Dagens promenix: ingen aning än, det får orken bestämma.
Dagens doft: nybryggt kaffe såklart!
Dagens saknad: fortfarande min tekanna

Så. Det var det. Nu ska jag gå och tvätta litegrann.

Inga kommentarer: