onsdag 27 augusti 2008

Mina trasiga pyjamasbyxor!

Jag måste snart skiljas från mina gamla kära pyjamasbyxor. Dom har fått ett jättestort hål i en söm och är dessutom helt trådslitna. Jag har haft dom i kanske sju år, men det kan även vara längre. Jag är så knäpp att jag kommer sakna dom! Men vid det här laget så vet ni väl att jag är lite konstig, but i lööve it.
Denna morgon har jag ägnat åt att kolla igenom bloggarna jag brukar följa för att se om det har hänt nåt kul. Brukar alltid vara intressant att läsa.
För att variera lite kör jag ingen dagens-lista idag utan en vanlig hederlig "att göra"-lista.

1. Duscha innan det förannonserade strömavbrottet.
2. Dricka lite mer kaffe.
3. Äta gröt.
4. Krama pöjka.
5. Längta tills på lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

köpte på icamaxi.. ska ta kort och lägga ut inom kort också:)