torsdag 14 augusti 2008

Min passion för strumpor

Jag älskar strumpor och har hur många som helst. Mina absoluta favoriter är Hello Kitty-motiven man kan köpa på Lindex och HM. Igår trillade jag dit igen. Jag kunde bara inte slita mig från dessa underbara små mirakel som jag hittade på HM. Även dom var Hello Kitty. Överhuvudtaget så har jag kommit underfund med att jag gillar allt med Hello Kitty. Jag har en pyjamas med ett sånt motiv också. I löööve it. Så knäpp är jag och I lööve that too.
Jag blir så glad när jag har ett par fina strumpor på mig. Idag har jag ett par gamla och slitna, men ack så söta, Hello kitty på mig. Jag älskar alla mina strumpor, även dom slitna.
Vissa människor älskar skor, jag älskar strumpor. Sån är jag.
Mer än att vara glad över mina strumpor har jag idag sett på OS, gått en långpromenad och tvättat lite. Och fikat lite med. Kaffe och kornmo-kex är nog det bästa som finnes.
Snart är det dags för simning igen. Wouldn't miss it for the world.

Inga kommentarer: