fredag 29 augusti 2008

Hoppas på det bästa

På tisdag får vi veta vilka grupper och ledarpar vi hamnar i på den nya kursen och jag är nervös. Om man hamnar i en dålig grupp så får man vara med dom hela terminen. Och jag tycker att förra terminen var bara skit för då fick vi vara i samma grupper hela tiden. Hur ska då inte detta bli. Det får väl visa sig.
Igår började jag fundera på allt jag borde satsa på att göra den här terminen. Jag funderade på om jag skulle börja sjunga i studentkören. Men det finns bara ett krux-och det är att man måste sjunga in och det tror jag inte att jag skulle klara. Jag sjunger så kasst dåligt att det är katastrof. Men det skulle ändå va kul att sjunga i kör för då e man ju iaf många. jaja, får se hur det blir.
Sen finns det ju en massa andra föreningar och sånt som man kan vara med i, önskar bara att jag hade tid och ork för allt jag skulle vilja göra. Tänkte ju att jag skulle hinna med att träna 3-4 ggr i veckan också. Och så plugga skitmycket. Och sova måste man ju hinna med också. Dygnet har för få timmar.

Inga kommentarer: