söndag 10 augusti 2008

OS-silver

helt oväntat tog vi ett OS-silver! Vår första medalj är därmed bärgad. Nu kan det bara bli fler! Vad roligt för Emma Johansson. Men hon är ju duktig. Och kommer från Härnösand dessutom.
Sitter och lyssnar på lite musik nu. Och väntar på gymnastiken. Och är hungrig. Kaffe och ett kex är inte mycket till lunch. Får äta nåt bättre senare.
Visst har jag blivit bättre på att uppdatera nu? det beror på att detta är min tredje lediga dag och jag kan ta mig tid till det. Sen på min semester blir det ännu bättre.
NU ska jag gå och sätta igång en tvättmaskin. Jag är en sån där knäpp människa som älskar att tvätta. Det är så härligt när det bli rent och luktar gott. Bäst är det förstås när man kan hänga tvätten ute. Nån mer som gillar att tvätta? Eller det kan bara är jag som e så knäpp. But I like it!

Inga kommentarer: