söndag 24 augusti 2008

En Dagens-lista

En blogg jag brukar läsa brukar ofta innehålla en Dagens-lista. Därför tänkte jag också haka på det tåget. Så här kommer min.

Dagens gärning: Lagade pappas mobil så nu slipper han köpa en ny
Dagens känsla: Bra humör, ganska happy
Dagens uppgift: Ta mig ut på en promenad
Dagens sorgliga händelse: OS är slut! Vad ska man nu se på?
Dagens utlästa bok: Camilla Läckbergs Tyskungen (okej då jag läste faktiskt ut den sent igårkväll men jag räknar det som idag)
Dagens tvättning: Har jag inte kommit igång med än, men snart så.
Dagens städning: Mitt rum (men jag fuskar lite för jag ska ju bara bo där en knapp vecka till)

Så. Det var min dagens-lista. Jag känner på mig att det nog kan bli fler sådana i framtiden för dom är ganska roliga att skriva.

Inga kommentarer: