fredag 29 augusti 2008

Konstiga saker i min ryggsäck

Som bekant åker jag tillbaka till umeå inorgon för att börja på min fjärde termin. Och när jag sökte igenom min ryggsäck så upptäckte jag att jag har en del märkliga saker däri. Jag har en bricka i plast med blommor på, ett cykellås, en tub Voltaren gel, två provpåsar kaffe och en kaffeburk. Ganska knepiga saker för att vara en ryggsäck. Åtminstone brickan och låset. Och burken.

Imorgon är det stugsista här i byn, men då är jag inte hemma. Därför har jag bestämt att jag ska köra stugförsta hemma hos mig istället med tända ljus och lite gott fika. Och min kära älskade tekanna som jag har saknat så mycket. Det ser jag framemot mycket för det ska bli så mysigt. Nu ska jag se om jag inte hittar nån bild att lägga upp här, som ni vet så är jag dålig på sånt för jag har ingen mobilkamera. Ska leta på datorn....
Detta var vad jag hittade! Kanske inte mycket att hänga i julgran men iaf nånting att vila ögonen på nån bråkdels sekund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla ni kan väl kommentera litegrann!?

Anonym sa...

uppdatera då! vad görs i ume då?