måndag 11 augusti 2008

Kaffe är bra och inte

Jag drack just en stor mugg kaffe. Det skulle jag inte ha gjort. För jag blev jättehungrig av det. Jag gör ofta det misstaget, även fast jag vet hur det brukar bli.
I alla fall så är det OS för hela slanten. Tänk, jag är ledig hela tiden när friidrotten börjar! Det är som en dröm. Jag ska se så mycket jag bara kan. Det kommer bli skitkul.
Idag börjar jag jobba kl 16 så jag har flera timmar till jag kan se på tv. Och eftersom det är skitväder så behöver man inte heller ha dåligt samvete för att man inte är ute. Great.
På söndag tänkte vi åka till Birsta City och slösa bort lite pengar. Det enda jag veta tt jag ska köpa det är doftljus så att jag har på lager till min tända-ljus-och-mysa-höst. Sen blir det väl lite billigt krafs bara. Men det är det som är tjusningen med Ikea, man får mycket för lite pengar.
Förresten så läste jag på aftonbladet igår att Ikea har lite roliga namn på sina saker som kanske inte passar så bra i alla länder. Exempelvis var det något som hette "fartfull" och det blir ju lite komiskt i engelskspråkiga länder som ni säkert förstår. I alla fall.
Nu ska jag gå.

Inga kommentarer: