måndag 25 augusti 2008

Nyduschad och klar

Har lyckats ta mig upp och in i duschen denna morgon. Känns ju bra det ialla fall.
Men är inte riktigt människa än för jag har inte druckit kaffe sen igår eftermiddag. Måste därför snarast ladda bryggaren.
Idag blir det en tur in till "stan" för att låna böcker till skolan. Kanske ska kolla på lite skor också som jag är i desperat behov av.
I övrigt känns denna dag betydligt bättre än igår då jag hade en tillfällig svacka. Men nu känns det okej igen.

Här kommer även ytterligare en dagens-lista:
Dagens känsla: att ålderdomen närmar sig
Dagens ålder: 23 år och 364 dagar
Dagens jippi: Löning i övermorgon
Dagens "outfit": Jeans, samma grå "tee" som igår och samma kofta.
Dagens väder: ser fint ut
Dagens promenad: Antingen Kärrsvika, Bergbyn eller "uppöver".
Dagens längtan: tills på lördag
Dagens saknad: min älskade kära tekanna

Så det var det. Om jag glömt nåt fyller jag på senare. Nu ska jag gå och dricka kaffe och ha åldersångest.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen som känner för att kommentera lite? Det är så tråkigt annars!