torsdag 28 augusti 2008

Gött!

Det var gött med kaffe och kex alldeles nyss. Vad duktig jag har blivit som fikar varenda dag, det ska jag fortsätta med. Absolut.
Denna dag har varit en av de tristaste man varit med om. Imorgon blir det förhoppningsvis bättre, om vädret är bättre så man kan gå ut. Tänkte för en sekund att jag skulle ut och gå ändå men kom på bättre tankar när jag kollade ut genom fönstret.
Imorron är det bara en dag kvar tills man åker och det känns som jag gått på nålar hela veckan för jag vill bara komma iväg. Men först har jag en sak kvar att köpa till mitt lilla kyffe och det är tro det eller ej en kaffeburk! Mamma köpte en sån häromdagen och jag måste bara ha en likadan. Den var riktigt fin faktiskt. Den skulle passa fint i mina köksskåp.
Annars är jag på jakt efter en mugg som jag såg i en tidning en gång, en vit mugg med ett inbyggt fack för en kaka under! En sån bara måste jag ha! Ingen som vet var man kan köpa sånna? Isf vill jag hemskt gärna veta det.

Beträffande min arm så är det inga större förändringar. Har smörjt in den för andra gången och kanske att det börjar kännas en aningens aning bättre. Men det är väldigt lite, det. Kanske bli det bättre om jag fortsätter med den där salvan några dagar till.
Nu ska jag ut och kolla lite bloggar sen går jag nog och lägger mig ett tag och väntar ut den här trista dagen.

Inga kommentarer: