söndag 17 augusti 2008

En god latte

Igår provade jag MacDonalds kaffe latte för första gången och det var hur gott som helst. Godare än jag hade förväntat mig. Tänk att jag har fått lillsyrran att bli kaffedrickare nu också, det känner jag mig väldigt nöjd med. Som jag har tjatat att hon ska börja. Och hon har inte bara tvingat i sig det, utan hon tycker även att det är gott! Full framgång i mitt tjatande med andra ord.
Idag tänker jag försöka mig på att göra min egen latte, med egenhändigt vispad skummande mjölk, det skulle var dögott. Tror det blir så.
Nu verkar det som om jag ska ut och gå.
Håller dessutom på att tvätta upp mina underbara nya Ikea-påslakan. Dom gör mig hur glad som helst. Kan inte fatta att jag snart får åka till min egen lägenhet och fortsätta på mitt eget lilla liv i Umeå. Jag kommer få så fint där med mina nya Ikea-saker. Och skolan kommer gå så bra. Inte för att det har gått dåligt tidigare, men nu känner jag på mig att det kommer gå ännu bättre.

Inga kommentarer: