torsdag 28 augusti 2008

Så jädra ont i armen

Jag har förstört min vänstra arm. Jag tror att årets jobb har gjort att min arm slitits ut totalt, för jag hade inga problem innan jag började jobba. Jag har skitont på överarmen när jag lyfter armen och gör vissa rörelser, så nu har jag smörjt in den voltaren gel som mamma hade hemma. Får se om det blir bättre om ett tag.
Har nu börjat packa på allvar, även fast jag inte har så mycket kvar av mina prylar här. Det ska bli skönt att komma iväg på lördag och det ska bli skönt att komma igång med skolan också så att man får nån rutin på vardagen igen. Dom här två veckorna som jag har varit ledig har känts lika långa som hela sommaren sammanlagt, så det är väl tur att man har jobbat. Det har fått tiden att gå fortare. Nu ska jag gå och dricka kaffe, men först en dagens-lista.

Dagens väder: Regn och åter regn
Dagens onda: armen
Dagens bok: Mina ex av Jane Moore (ingen intellektuell bok men ack så underhållande)
Dagens klädsel: Blå fleecebyxor, en kofta och en grå t-shirt
Dagens frisyr: hästasvans (vad annars?)
Dagens längtan: min tekanna (känns som jag tjatar), min lägenhet och en kopp kaffe

Det var det, det.

Inga kommentarer: