måndag 16 mars 2009

Fortfarande ont, ont, ont

Jag vete sjutton vad som har hänt. Min nacke och axlar är så otroligt spända. Och ögonvärken går inte över trots flera värktabletter. Syrran masserade mmig igår och för stunden blev det kanske en aning bättre. Men bra är det då inte.
Nu håller jag på att förbereda linspytt till lunch, och det var inte bra att stå böjd med nacken och hacka grönsakerna. Jag blev helt slut i nackmusklerna. Nu är det iaf sluthackat.
Lyssnar på melodifestivalen och försöker slappna av. Andas in, andas ut..... Repeat as needed.

Ska väl försöka fortsätta på min sammanfattning av kursböckerna, men även det är problematiskt med den spända nacken. Det blir värre av att jag sitter och skriver. BLÄ.
Imorgon verkar det iaf som att jag ska åka hem några dagar. Skippar ett seminarium och tar ledigt för att plugga och göra ingenting. Försöker aatt inte känna någon press eller negativa förväntningar infor hemmavistelsen. Bara promenader och läsande. Inget annat.

Inga kommentarer: