torsdag 26 mars 2009

Wake up with pain

Jo så är det idag. Vaknar upp med min numera välbekanta huvud- och ögonvärk. Jag ska ta och göra mina övningar i ett försök att mjuka upp kroppen lite.
Kommer inte bli lättare att slappna av när man måste spänna sig mot den femtongradiga kylan som är just nu. Hoppas det blir bättre fram på dagen, men knappast att det blir bra.
Denna dag ska jag nog ägna åt att plugga lite lätt och fundera över alla spännande saker som vi läser om just nu. Jag tycker det är otroligt roligt och intressant att lära sig ett helt nytt sätt att sätt att se på orsakerna bakom exv psykos och borderline än den "vanliga" medicinska teorin. Kan vara svårt att förstå fullt ut, men ändå något av det roligaste jag läst på denna utbildning.

Sen på eftermiddagen ska jag försöka gå en promenad och se på konståknings-VM.
Nu ska jag göra mig en kopp välling.

Inga kommentarer: