fredag 27 mars 2009

Igår

Igår hade jag inget inplanerat, dvs jag kunde göra vad jag ville. Och inte blev mycket pluggande! Nä istället drog jag ner på stan med lite shoppingbegär och brände lite pengar och det var kul! Sen satt jag på bibliotekskaféet och drack kaffe och löste korsord. Najs.
Mina "fynd" blev iaf en svart och vitmönstrad kjol, en lång blus med knyt i sidorna och två st tshirtar - en vit och en vit/turkosrandig. Grejt, riktigt grejt. Så det är jag nöjd med!
Kunde därefter inte heller låta bli att införskaffa mina absoluta body butter favoriter olive och vitamin E på body shop. Dyrt men jag älskar dom verkligen.
Så igår blev alltså en dag då jag satsade på mig själv. Och konstigt nog har jaag inte ens dåligt samvete.
Blev också att jag betällde böckerna till KBT-kursen, blev dyrt det också men jag vill verkligen ha dom böckerna.
I alla fall. Idag hade jag tänkt sitta i UB:s lila fåtöljer och på Lindellfiket och plugga. Har en artikel som jag måste ta mig igenom lite noggrannare. Sen hade zjag tänkt försökt se på skidskyttet om jag är hemma då. Gå Helena Jonssson!
Nu ska jag ta och fixa till mig lite.

Inga kommentarer: