söndag 15 mars 2009

skithelg

Denna helg har varit riktigt blä-ig. Jag har mått så jädra skitdåligt att jag idag fick gå till akuten. Har haft sån värk bakom ögat och på ena sidan huvudet och mått illa och varit helrisig i största allmänhet. Satt på akuten några timmar, blev undersökt av en doktor som trodde att det hela var migränrelaterat. Fick också reda på att jag var rejält spänd i nacken så inte konstigt att jag känt av det. Fick diklofenak och citodon. Tog dom när jag kom hem, och det släppte en aning men ögar värker fortfarande. För att inte tala om spänningarna i nacken och axeln. Och illamåendet lurar runt hörnet det känner jag.
Nä fy sjutton för denna helg. Eller inte bara helgen, jag har mått så här i en vecka. Nu ska jag gå och dricka en massa vatten och se på skidskyttet som börjar om drygt 20 minuter.

Inga kommentarer: