måndag 30 mars 2009

Mitt huvud är tomt

Nu har jag suttit i kanske fem minuter och försökt komma på en bra rubrik. Som synes lyckades jag inge vidare. Men vad spelar det för roll egentligen. Man kan inte alltid vara produktiv, i alla fall inte jag.
På tal om produktiv. Har suttit en timme och gluttat lite på mina sammanfattningar och anteckningar. Förhoppningsvis har nånting fastnat iaf. Dessutom var jag nära att förstöra datorn ännu mer - denna gång var det kaffe som jag nästan spillde ut över tangentbordet. Jag verkar inte ha nån kontroll över högerarmen för det är alltid den som håller på att ställa till det. Kanske borde jag ta det som ett tecken på att jag inte ska dricka något vid datorn? Förmodligen bör jag tolka det så, det låter rimligt.
Håller tummarna för att jag ska slippa huvudvärken idag. Igår använde jag tigerbalsam på de stela partierna och det hjälpte faktiskt, men det luktar ju så starkt. Så slipper jag använda det när jag är på skolan är jag nöjd i alla fall. Nu ska jag försöka återgå till läsandet.

Inga kommentarer: