onsdag 11 februari 2009

Dagens "vill ha"

Jag vill ha en sak, och den saken är en mjölkskummare!! Jag har hittat en ganska billig men ändå har det inte blivit nåt köp. Jag har blivit tvärsnål varje gång jag har kikat på den. Kanske till helgen? Så blir det hemgjord latte till mig och frida. Nån mer som vill ha?
I övrigt vill jag ha en massa andra saker, tänka sig att jag har gått och blivit lite av en materialist! Fy på mig :P
Annars har denna dag varit skittråkig. Jag har varit en sväng till PM men kände inte att jag hade nåt speciellt att göra där. Jag kan ju inte direkt ändra i den intervju som redan är gjord.
Sen så var jag nyfiken på när vi ska få våra eftermätningsklienter så jag gick och frågade administratören. Men det visste hon inte för det var så mycket jobb med det där. Denna kurs har slagit alla rekord i att inte få klara direktiv och upplysningar om vad man egentligen ska göra och när. Ingen vet nånting. Va man blir less. Och jag är också less på all denna fritid. Jag menar; jag hade ju haft tid att genomföra min eftermätning på dom här lediga dagarna, men icke sa nicke. Nä istället ska man behöva vänta en vecka till och kanske inte ens få någon riktig klient till det heller. Och att ge alla sina klienter samtidigt är ju bara så dumt eftersom då blir det en välldans lång kö till telefonen på mottagningen. Och det finns bara en....
Slutsats: Jag är alltså rätt less idag, och väntar på imorgon då vi äntligen ska få spela upp våra intervjuer. Jag hoppas på godkänt resultat iaf....

Inga kommentarer: