fredag 13 februari 2009

Fredag den 13:e = min lyckodag

Åt skogen med att detta skulle vara en otursdag! Denna dag har tvärtom inneburit mycket glädje för mig. Dels har jag praktiskt taget fått ett jobb och tillråga på allt även hittat den perfekta sommarkursen! Jag är eld och lågor. För första gången på många år käner jag att jag ser fram emot sommaren. Faktiskt så tror jag aldrig att det har hänt om jag tänker efter.
På tisdag ska jag på jobbintervju och det är så spännande! Jag har velat ha ett jobb länge nu.
Och för att fira har jag köpt en ask alladin-hjärtan att fira med. Tror nästan jag ska köpa en blomma till mig själv också för chansen att nån annan skulle göra det finns inte.
Jag hör av mig senare, antingen idag eller när det nu blir. Jag säger som Rachael Ray: See ya when we see ya! (Och ja, troligtvis har jag sett för mycket daytime-television på senaste tiden...)

Inga kommentarer: