torsdag 26 februari 2009

Jag älskar bokrean!

Igår tog jag en snabb sväng på stan för att undersöka bokrean lite närmare. Och jag gjorde flera fynd! En bok om massage på tio minuter, världens religioner, filosofins historia, Da vinci-kodens hemligheter och en om sömnbesvär och hur man botar det med kbt. Nu har jag inte direkt sömnproblem men det kan vara värdefullt aatt läsa in sig lite mer på kbt och dessutom följde det med en cd med avslappningsövningar. Så jag tycker att jag hittade flera guldkorn! Till helgen ska jag ta en runda till. Skulle nämligen vara kul med lite böcker om historia, och dessutom fanns det en atlas över grekisk mytologi som jag är sugen på. Kanske blir det några fynd till alltså.
Och dessutom är jag en vinnare! Igår fick jag veta att jag vunnit på postkodlotteriet! Bara 1000 spänn men ändå.... Dock hade jag önskat att det hade varit några nollor till.... hehe... Men jag är glad ändå för jag har aldrig vunnit nåt förr.
NU blir det välling sen traskande till skolan.

Inga kommentarer: