onsdag 18 februari 2009

Nu börjar det hända grejer minsann

Som ni vet så var jag på jobbintervju igår. Och det gick jättebra! Jag fick till och med följa med till st'llet jag ska skolas in på och jag trivdes genast i atmosfären. Så det blir nog inskolning snart, jippi! Därmed verkar det alltså som att det blir sommar i Umeå i år. Fast jag hinner ha tre veckors semester i juni innan jag börjar jobba, för schemat börjar efter midsommar. Men jag kommer ju också kunna jobba extra nu under våren. Tänk vad jag har ordnat det för mig. Jag är riktigt nöjd med mig själv.
Var på skolan en kort stund idag. Lite datagenomgång men det var ingenting som jag inte redan hade lärt mig själv tidigare. Imorgon blir det klientintervju och på fredag rapportskrivande. Kommer inte blir några som helst problem, för jag känner mig ganska hemma med siffrorna. Dock brukar jag få enstaka panikkänslor av att jag inte alls kan det. Men då tittar jag bara på pappren så ser jag på en gång att det kan jag visst. Så är det i alla fall.
Nu sitter jag och är rätt hungrig så det börjar bli dags för matlagning. Sen kanske jag följer med frida på stan för hon har namnsdag så vi kanske ska fika nånstans.
Sen i eftermiddag ska jag prata med en anhörig till min framtida brukare.
So long på ett tag!

Inga kommentarer: