måndag 2 februari 2009

Otrevlig

Igår på bussen var det en jätteotrevlig bussvärdinna. Hon var sarkastisk, fällde nedvärderande kommentarer och skrek åt passagerarna. Fy sjutton. Hur en sån kan få ha ett sånt jobb. När usch och fy skäms.
Ja jag säger då det. Det är alltid en upplevelse att åka med linje 100. När vi åkte hem i fredags så satt det två medelålders tanter framför oss och spelade jättehög musik på mobilen och skrattade och skränade så det hördes i hela bussen. Tur att vi skulle av ganska snart efter att dom klivit på.
Idag väntar vc besök och jag ser inte fram emot det. Jag förbereder mig på att bli ignorerad och nertryckt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att de lyssnade på dig idag på vc:n. STOR KRAM!

Anonym sa...

Var det en rödhårig bussvärdinna så vet jag vem du menar!!

Anonym sa...

japp nog var hon rödhårig alltid....