onsdag 18 februari 2009

Jag har lärt mig

Snacka om att jag längtar tills vi ska börja läsa pdt-och kbt-teori! Det förstnämnda börjar på måndag, och jag kan knappt vänta på att få hem mina kursböcker så att jag får börja läsa! Jag längtar verkligen. Så du kan jag börja PDT:a och KBT:a mig själv :D

I övrigt har jag lärt mig flera saker idag. Dessa är:
1. Hur en klientrapport ska se ut (men lite visste jag redan eftersom jag alltid försöker ligga ett steg före)
2. Att några nya växter kan göra mig glad (i detta fall var det mini-påskliljor från Ica)
3. Att jag förtjänar att bli lite bortskämd av mig själv ibland (synd bara att det är lite dyrt!)
4. Att jag är ett steg närmare mitt nya jobb (ska dit på tisdag)
5. Att jag alltid ska kämpa för att förverkliga mina mål (och jag tänker aldrig ge mig!)

Ja, det var nog det. Om jag kommer på några fler lärdomar sparar jag dom till ett senare tillfälle... Nu så hoppas jag bara på att en sak till ska ordna sig så att denna dag bli komplett. Vad detta är får ni gissa.

Inga kommentarer: