onsdag 11 februari 2009

Ja då var det morgon igen då

Och det är så kallt att jag inte vet om jag kan ta mig ut idag. Men naturligtvis lyser solen som om det vore en riktig vårdag och inte 20 minusgrader. I alla fall tog jag inte sovmorgon som igår utan var uppe vid halv åtta. Vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen. Hade ju tänkt gå till skolan och kolla lite mer på intervjun, men det vette sjutton om jag gör det nu. Kollade ju igår som tur var så det är ju inte katastrof om jag inte skulle lyckas pallra mig iväg.
Men frågan är då vad jag skaa hitta på istället. I alla fall måste jag ta mig en titt på kursplanen och bestämma vilka böcker jag ska beställa hem till nästa kurs som börjar om typ två veckor. Jaghar bestämt mig för att köpa dom eftersom det är böcker som jag verkligen vill ha och som jag kommer att få nytta av. Jaja.
Har som vanligt druckit lite för mycket kaffe på morgonkvisten, men inte så mycket att min mage protesterar i alla fall. Än kanske jag ska säga.
Ska jämna ut kaffeintaget genom att dricka en massa vatten nu, sen får jag se vad denna dag har att erbjuda mig. Liksom igår är min plan att använda mig av bekämpa-strategin. Om du inte vet vad jag pratar om så rekommenderar jag att du läser föregående inlägg.... Kramar på er!

Inga kommentarer: