torsdag 5 februari 2009

En riktig berg-och dalbana

Den här dagen började riktigt pissigt. Jag fick inte tag i handledaren, och hade ingen klient. Allt kändes bara skit. Orkar inte dra hela historien för tror ingen skulle orka höra det ändå och dessutom vill jag helst glömma alltihop.
Men. Efter mycket jagande efter någon som kunde ge mig lite info fick jag till slut det jag behövde. Så nu är det klart. På måndag - då ska jag träffa min första klient någonsin och det ska bli så spännande! Jag har sett fram emot detta länge och önskar att man fick träffa fler. Men just nu blir det väl två i bästa fall.
I alla fall känner jag mig så stolt över att ha både kort för att komma in på psykologmottagningen, och dessutom en alldeles egen nyckel! Nu är man verkligen på G. Utan tvekan. Och jag känner att detta är så rätt. Jag hör hemma här, jag kan inte tänka mig att jobba med något annat (jaja jag vet att jag inte har så mycket erfarenhet än men ändå....). Jag kämpar så hårt och jag tänker inte göra det förgäves!!

Inga kommentarer: