fredag 27 februari 2009

Vilken tur jag har

Jag har tänkt på det länge nu. Jag är så lyckligt lottad. I så många avseenden.
Just i denna stund tänker jag på studierna. Jag får plugga det jag vill mest av allt, och det är en underbar känsla. Denna kurs är nog den bästa hittills. Jag bara älskar kursböckerna! Dom är helt underbara. Jag skulle kunna läsa dom dygnet runt. Det är sånt som gör att det blir så roligt - när jag inte pluggar för att jag måste utan för att det är så roligt. Jag skulle inte vilja plugga nånting annat överhuvudtaget.
Igår hade vi ett jättebra seminarium. Det var intressanta diskussioner och jag kände att jag faktiskt var med och kunde bidra med nåt. Hoppas på fler såna tillfällen.
Idag är det examination på klientrapporten som gäller, sen ska jag läsa i en av mina favoritfåtöljer på UB på eftermiddagen.
Hello and goodbye så länge.

Inga kommentarer: