söndag 15 februari 2009

Helgen so far

Gårdagen började mmed att jag kollade på skidskytte-VM. Sedan promenerade vi ner till stan. På väg dit ringde en vän, vi kom överens om att träffas. Vi fikade på bibliotekscaféet - myspysigt! Blev handlat några småsaker, bland annat är jag nu ägare till den tidigare omtalade mjölkskummaren! Blev alldeles perfekt latte av den! Så vi drack latte och åt alladin-hjärtan. Dessutom hittade jag nya strumpor igår (igen) som jag bara var tvungen att köpa! Jag samlar ju. Försöker hitta tid att använda alla men det går nog dåligt med taanke på hur många jag har, hehe...
I alla fall åkte vi buss hem och tog det lugnt resten av dan
Nu håller jag på tvätta och ska gå och hänga tvätten i torkskåpen nu. Sen blir det skidskytte, jaktstart, och en långpromenix runt nydalasjön med varm choklad! Imorgon blir dxet förhoppningsvis en ny klient tilldelad, hoppas på det bästa!

Inga kommentarer: