lördag 14 februari 2009

Externalisera!

Just det försöker jag göra nu. Lärde mig det när vi läste familjeterapi. Verkar vara en bra metod. Om man lyckas med det vill säga. Bekymren ligger utanför mig, de är inte en del av mig. Om man lyckas tänka så kan man nog komma långt tror jag.
Idag måste jag handla hem en massa mat för jag har typ inget att äta. Men jag vet inte vad.
Igår beställde jag två böcker till nästa kurs, psykodynamisk teori - ska bli så kul. Men smakar det så kostar det. Det blev inte direkt billigt. Men vad gör man.

I övrigt sitter jag här och tuggar tuggummi och slötittar på skidskytte-VM. Kunde väl vara roligare. Ska gå ner till stan sen och se om man kan slösa bort några timmar. Men förhoppningsvis inte så mycket pengar! Men det är ju lättare sagt än gjort, som ni säkert vet. Hursomhelst. See ya when we see ya!!

Inga kommentarer: