måndag 13 april 2009

Back to life again

Det känns hemskt att säga men det är skönt att vara tillbaka. Jag är ingen storfamiljs-människa. Puuhh vilken befrielse det är att jag har mitt älskade lilla rum! Bara mitt. Underbart för nån som fick dela rum till en bra bit upp i tonåren.
Har jag förresten berättat att jag har blivit erbjuden en etta!? På Carlshem. Men jag ska inte ta den för jag vill inte flytta längre ifrån skolan och ÅC. En möblerad etta här på ålidhem skulle vara perfekt så det siktar jag på istället. Men inom en överskådlig framtid har jag inga planer alls på att flytta. Jag gillar att bo här.
Det gick bra att åka buss iaf, tack och lov var ventilationen riktigt bra för en gångs skull. Jag smällde i mig nästan en hel påse gott och blandat som färdkost, som kompensation för att jag inte ätit nånting gott och onyttigt på hela påsken. Till slut blev det lite för mycket av det goda, hehe...
Nu ska jag packa upp lite, äta några mackor och ta mig en dusch!

Inga kommentarer: