lördag 4 april 2009

Vilken låt beskriver ditt liv?

Såg ett sånt test nånstans (facebook?) nångång (för längesen). Nu började jag fundera på vilken låt jag skulle välja om jag fick välja vilken som helst, och inte utifrån nåt test. Den första jag kom att tänka på var Nerina Pallots "Geek love". Vet inte om den direkt beskriver mitt liv, men kanske kan den få symbolisera att även vi töntar vill ha lite "loove" nångång. Och med att definiera mig själv som en tönt vill jag bara klargöra att jag använder ordet i sin icke-självnedvärderande betydelse. Jag gillar att vara en tönt, annars skulle jag inte vara det. Att vara en tönt är en fin egenskap om jag får säga det själv (och det får jag). Fler töntar i världen! Tror jag ska starta en facebook-grupp för oss, undrar hur många vi blir? Nån som vill va med?

1 kommentar:

Karin sa...

ja dom som jag hyr mitt hus av:)