fredag 3 april 2009

Sovmorgon... eller nåt

Jag sov ända till halv 8 idag och det är sovmorgon för mig. Men nog hade jag gärna sovit ett tag till. Hursomhelst.
Idag blir det nog pluggande tror jag, två veckor till tenta. Ska plöja några artiklar.
Men ska försöka vakna till riktigt först, innan jag sticker iväg till skolan. Måste dessutom skriva ut ett intyg på att jag pluggar och mina gymnasiebetyg för min chef ringde igår och hade slarvat bort dom! Åtminstone räckte min jobberfarenhet till en lön som jag är nöjd med så det är jag glad för iaf. Synd bara att jag inte har fått jobba lite mer. Men nu har jag fått några helger och på onsdag ska jag jobba eftermiddag-natt åtminstone.
På torsdag åker jag väl hem antar jag.
Just det - kom på att jag ska försöka låna boken föreläsaren tipsade om igår, hoppas ingen annan hunnit före!

Inga kommentarer: